René Trost Tryck (formand)

Beskæftigelse: Salgschef
rene@sjoelundkirken.dk

I 16 år har jeg været i bestyrelsen på Skovbo Efterskole, de sidste 15 ½ år som formand.
Arbejdet med teenagere har altid interesseret mig, og jeg har i mange år deltaget i og stået for teenagearbejde og -lejre i Apostolsk kirke.  Gennem mange år har jeg været med i ledelse af Sjølundskirken samt i det nationale arbejde i Apostolsk kirke. Professionelt arbejder jeg i dag som salgschef.

Mit fokus og styrke i bestyrelsesarbejdet på Skovbo Efterskole er organisation og økonomi.
Jeg synes, det er spændende at være i bestyrelsesarbejdet i en progressiv skole – en skole som er fremme i skoene både i forhold til udvikling, pædagogik, værdier og kreativitet.
Det er interessant, og det giver mening at være med til at lave skole af høj kvalitet!

Michel Van Der Linden (næstformand)